Waar kan ik een goede cursus verslavingszorg volgen?

Ik ben al een aantal jaren werkzaam in de verslavingszorg, nu ben ik van plan een cursus op dit gebied te volgen voor mijn ontwikkeling en voor op mijn CV. waar kan ik deze vinden? dit is erg moeilijk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij Trimbos in Utrecht kun je terecht voor een cursus, maar je hebt meer aan een opleiding op dat gebied van hulpverlening in de verslavingszorg, SPH sluit hier bijvoorbeeld goed bij aan, dat kun je in voltijd, maar ook in deeltijd doen, zodat je je baan erbij kunt houden. Voor SPH (HBO) heb je minimaal HAVO, of MBO 4 nodig, als je ouder bent dan 21 jaar kun je dmv een toelatingsexamen toegelaten worden.
Praat er eens over met je leidinggevende, welke cursus of opleiding het beste bij je werk past.